Electrolux Ultra Silencer Z3335 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Ultra Silencer Z3335 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

enohpi 19-07-2011

Matige stofzuiger. Loopt niet lekker mee, door stroeve rubberrand blijft ie vaak hangen. Kleine wieltje aan de voorkant blijft vaak achter eigen snoer hangen. De buis en de zuigmond zijn compleet kapot inmiddels.

macrobody 09-03-2010

Ik heb in 2005 de voorloper gekocht van deze stofzuiger de Z 3331 en die doet het nog steeds. Nu stofzuig ik niet al te vaak maar ik had 'm gekocht voor de lage decibels die het ding produceert. Hij zuigt prima ook op lage toeren, het snoer is lekker lang en het rolmechanisme werkt ook nog altijd zonder problemen. Ook zijn er allerlei extra opzetstukken bijgeleverd. Fijn apparaat.

Peterwrt 22-08-2008

We hebben electrolux gevraagd de twinclean, die we in oktber 2006 kochten, terug te komen halen onder restitutie van aanschafprijs want:
Het ding zuigt nog geen korreltje hagelslag op.
Wat eigenlijk opgezuigd zou moeten worden draai om de borstel in zuigvoet.
Hierdoor zit zuigvoet vol rotsooi wat er niet uit te krijgen is.
Het ding maakt enorme herrie
De slang wordt met de dag stugger.
Vwb onderhoud klopt de gebruikshandleiding van geen kanten.
De zuigstang hebben we met plakband aan elkaar moeten plakken en is dus niet meer verstelbaar.
Kortom binnenkort moeten we een echte stofzuiger aanschaffen en dan flikkeren we deze prul bij electrolux door de ruiten.

stuffie 06-08-2007

Pffff, stofzuigers zjn ondingen, allemaal. Ook deze zou ik zo een 4 willen geven, maar ja, het zal de tijd nog wel niet zijn voor de ideale stofzuiger. Veel te zwaar. Altijd het snoer, stofzuiger en slang in de weg. Continu bezig met borstel verwisselen. Tapijt, laminaat, stoel, tapijt, laminaat, stoel, etc, etc. En waarom blijft die stang nooit staan als ik hem neerzet? Kunnen ze daar nou niet wat voor verzinnen?

Deze is denk ik wel beter dan de gemiddelde stofzuiger. Lekker lang snoer, goede zuigkracht, ook bij volle zak, zakken goed verkrijgbaar (s-bag). Goedkoop microfilter (EF17, geen HEPA, but whatever). Ziet er wel leuk en degelijk uit.

Toch een aantal minpunten: ik vind het scharnier in de voet irritant. Hij gaat steeds op en neer bij vooruit en achteruit bewegen. Ook kan ik niet bij de knoppen als de draagbeugel is uitgeklapt. Knoppen niet echt geschikt voor voetbediening, dus iedere keer bukken. Het verwisselen van de stang met een hulpstuk vind ik lastig. Waarom moet ik iedere keer een knopje indrukken en waarom gaat de houder zo stroef in en uit de stang? Ik twijfel nog of deze goed meerolt. Volgens mij doet een Miele het met 3 zwenkwieltjes veel beter, maar goed. Hij is al gekocht. Zou graag nog 10 andere willen proberen...

ED070 08-09-2006

Vandaag gekocht en uitgeprobeerd.
De stofzuiger is vrij compact;
Hij is wel wat hoger dan de AEG Vampyr die ik 9 jaar hiervoor had, maar hij is
wel korter.

Wat betreft de geluidsproductie;
Het motorgeluid is zo goed als niet te horen, wat wel te horen is dat het
zuiggeluid. Naar mate het toerental wordt verhoogd zul je de stofzuiger een
(niet hinderlijk) harder zuiggeluid horen maken.

De stofzuigerzak is gemakkelijk te plaatsen door de kunststof stofzakhouder.

Het uitlaatfilter (HEPA 12) is gemakkelijk te verwisselen en zit aan de
bovenzijde van de stofzuiger, hierdoor zal stof dat achter de stofzuiger ligt
niet worden weggeblazen als je de stofzuiger verplaatst.

Verder is het oprolsnoer lekker lang (12 meter).

ChantaluitFriesland 22-01-2006

Deze stofzuiger net in gebruik en ben er positief.
Erg stil en behendig! Zeer tevreden. Zuigt met zoveel kracht dat ik de
stofzuiger ook wel lager in toeren zet.
Erg tevreden en positief!